Search Engine Optimization and "Other Stuff" Blog

sobota, marca 08, 2008

I'm a scuttle man!

Jak zwykle zaległości z for sprawiają, że jestem trochę do tyłu z nowościami. Plusem niewątpliwie jest to, że mogę czerpać z doświadczenia osób popełniających po drodze błędy oraz tych, które zoptymalizowały / podrasowały nowe rozwiązania. Temat pewnie dla większości już stary i obgadany na wszystkich blogach, czyli scuttle. Nie będę tu pisał, że to jakieś super rozwiązanie, bo tworzę sam dopiero mojego pierwszego skatla. W każdym bądź razie zauważam, że znów branża dzieli się na tych, którzy wiedzą do czego użyć tego narzędzia i którzy czerpią już z niego określone korzyści, oraz na tych, którzy kopiując rozwiązania bezmyślnie w ilościach wręcz qlwebowych idą na skróty. Oczywiście druga grupa już podnosi larum, jakoby ten nowy super site creator wcale nie chciał się indeksować. Wystarczy jednak tylko rzucić okiem na indeks googla, żeby zobaczyć masówkę pewnych indywiduów podpinających scuttle do jednej bazy.

Postaram się sam być w miarę oryginalny i jeśli tylko zauważę oznaki rozwoju sytuacji w dobrym / złym kierunku to nie omieszkam poinformować. Może rozwiązanie zastąpi / uzupełni będącą w trakcie tworzenia bazę auto blogów.

3 komentarze:

Seo-człek pisze...

Ja ponad rok temu, postawiłem sobie Scuttle w ramach testów, i dodawałem witryny do wielu innych. Stosunkowo nie dawno sprawdziłem jak się mają linki właśnie z tego źródła i z przykrością stwierdziłem, że ich jakieś 80-90% wyleciało z indeksu Google. Niestety lecz w większości to wina osób które je stawiały, że instalowały bez jakichkolwiek modyfikacji, tylko tak jak w paczce ten skrypt ściągnęły. A szkoda, bo zabawka była przednia i łatwo się indeksowała.

Inclick pisze...

O mamo jaki stary wpis o scuttlach :D

seo pisze...

Swietny artykuł.